Blog

Prečo sme asymetrickí?

Každý jeden človek je prirodzene asymetrický. To znamená, že ak by nás niekto presekol zhora nadol, zistili by sme, že... čítať viac

SÚ KLASICKÉ „BRUŠÁKY“ ZLÉ?

Kedysi ľah-sedy resp. „brušáky“ patrili medzi hlavné cvičenia na posilnenie stredu tela a získanie vysnívaných tehličiek. V poslednej dobe sú však démonizované... čítať viac

SVIATKY A POHYB

V minulej časti sme sa pozreli na to, ako si aspoň od oka zregulovať nadbytočný príjem jedla počas sviatkov. Netreba z toho... čítať viac

AKO SA STRAVOVAŤ POČAS VIANOC

Pomaly, ale isto sa nám blížia Vianoce, ktoré sú sviatkami pokoja a najmä jedla. S tým je spojený aj každoročný stres ľudí... čítať viac

BENCH PRESS

Bench press je základným cvičením na posilnenie horizontálnej tlakovej sily nášho tela. Dnes si rozoberieme práve toto klasické cvičenie, pozrieme... čítať viac

ZHYBY

Ďalším základným pohybom nášho tela je vertikálny ťah, kde tento pohyb najlepšie reprezentuje (ne)obľúbený: zhyb na hrazde. Toto cvičenie zapája... čítať viac

Vianočné poukážky

Darujte vašim blízkym radosť z pohybu v našom fitku! Vzhľadom na aktuálnu situáciu sme pre vás vymysleli spôsob, ako si... čítať viac

ZÁKLADY „CORE“

„CORE“ resp. stred (jadro) tela je hádam najskloňovanejším slovom vo fitness centrách. Čo sa však vlastne pod týmto pojmom skrýva?... čítať viac

MŔTVY ŤAH

V minulom článku sme si predstavili drep, ako jeden zo základných pohybov na rozvoj najmä dolných končatín. Keďže drep reprezentuje silu... čítať viac